Punda, 2 november ‘19

Gisteren de 2de Novemder weer in Punda gestaan met ons evangeliesatie team! Na eerst gebeden te hebben, kregen we een dame op de stoel die heel veel pijn in haar lende had! We hebben haar de handen opgelegd en na tweemaal bidden was de pijn verdwenen! Ze zei dat we een poos geleden al voor haar gebeden hadden en ze wist precies op welk bankje ze toen gezeten had en genezen was! Verder mochten we 4 mensen tot Jezus brengen, drie mannen en een dame! Er was een dame die er eigenlijk niets mee deed maar nu het toch wel graag weer wilde! Ook wil ik even vertellen dat twee weken geleden Elly en ik gingen zwemmen en we zagen de dame zitten die de handdoeken geeft, haar rechter kaak was zo opgezwollen, het leek wel of ze een manderijn in haar mond had! Ik vroeg aan haar of we met haar mochten bidden, ja zei ze!

Heb mijn handen om haar gezicht gelegd en dat gezwel bestraft en geboden in Jezus Naam dat gezwel te verdwijnen! Toen ik mijn handen weghaalden was haar gezicht normaal en de pijn weg, prijs de Heer! Ze kon weer aan het werk met een blij gezicht! Later die middag kwam ze ons wat lekkers brengen, zij en wij waren dus heel blij om wat de Heer weer gedaan heeft!

Dus weer allemaal heel fijne dingen, God is zooooo goed! AMEN!

Volgende keer gaan we weer eens achter het Brionplein staan!

Auteur: Arie de Paauw

Want ik schaam mij het evangelie niet, want het is een kracht Gods tot behoud voor een ieder die gelooft. (Rom. 1:16)

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.